060811.

God dag på er alla fina! How's life? Näst sista dagen på landet idag, imorgon far vi hem och börjar jobba på att ställa in livet på rätt trac igen. Är ledig en vecka till innan skolan börjar. Skit nervös! Ska ju börja första året på gymnasiet nu. Va liten jag låter, haha! Ska börja samhäll media. Känns rätt för mig som vill gå samhällsprogramet med någon rolig tvist. Då passar media perfekt för mig som gillar att fota och jobba med datorprogram och sånt. Någon mer som ska börja i höst?

Dagen är molning och ganska molning så det finns inte jätte mycket mer att göra än att sitta inne med datorn, vilket jag inte har något emot då datorn är min andra hälft. Måste jobba bort den och bli självständig!
Hoppas er dag är fin, kram!
Jag och minstingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0