And that's all for today.

En liten brun lurvig valp kutar omkring i huset medans min stora golden har somnat för längesen. Föräldrar och morföräldrar umgås med vänner ute i vardagsrummet. Jag sitter här vid köksbordet igen. Med bara lampan över bordet är tänt. Mysigt! Jag är trött men för rädd för att gå ut och lägga mig i friggeboden själv. Sån är jag.

Läser samma bloggar hela tiden. Har börjat tröttna lite på dom. Har ni några bra bloggförslag? Säg gärna till! Annars får ni sova så gott och få en fin söndag. Stor KRAM.
Kom bara på att tänka att jag saknar dessa två. Min fina kusinvitamin och min allra käraste systeryster!

Kommentarer
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej :)

2011-08-14 @ 07:47:42
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0