Elin.

Sådär! Nu är jag nöjd för idag! Va tycks om den nya designen? Jobbar fortfarande på lite småsaker som jag vill ändra och jag försöker hitta lösningar för att få bloggen så Mig som möjligt.
-
Så vad gör ni idag? Här i Göteborg är det väldigt konstigt väder. Molnen flyger omkring och släpper lite regn här och var. Jag har suttit vid datorn typ hela dan, inte bra! Men jag kände att om jag inte ska sitta uppe sent ikväll och jobba på designen så får det bli nu! Blev lite sötsugen så jag frågade syster och hennes kompis om dom hade lust att baka. Tack så mycket för att dom hade det! Nu ligger en chokladkaka i ugnen och när den kommer ut ska den få glasyr. Choklad på choklad! Kan det bli bättre?
-
Nu ska jag hitta på något annat! Kram
-
P.s Varför går det inte att göra stycken??

Kommentarer
Postat av: isabella

sv, åh tack så jättemycket! kram kram!

2011-08-08 @ 17:26:21
URL: http://barabellas.devote.se
Postat av: sara

Skit fint är det!! Nu har jag lärt mig hur man får mellanrum. En dag ska jag förklara det för dig, lite halvsvårt att förklara.. Kramar

2011-08-08 @ 17:52:52
URL: http://caarlstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0