Livsviktigt.

Efter en god middag sitter vi och kollar på sommar med Ernst. Äkta sommar känsla! Blir så himla inspirerad till att fixa mitt egna rum när jag ser på detta. Har en vision om en vit vägg med massor av svarta ramar med bilder som har kraften att lysa upp min dag. Men jag har så många bilder jag vill få upp på väggen så det kommer sluta med att den faller ihop. Kanske ska satsa på ett fotoalbum med nogrant utvalda bilder.
Det blir nog ingen badning ikväll, ingen hängde på min ide. Och efter en dag med mycket aktivitet vet jag inte heller om jag har så stor lust att ta mig från den bekväma stol jag sitter i. Sätter nog på en bra rulle och sjunker ner lite extra i fotöljen.
Vi hörs snart igen, kram!
Just det! Om ni kommenterar skriv lämna gärna lite mer info än erat namn. Gärna er bloggadress, har ni ingen så får ni gärna länka till er facebook eller ge mig er mejladress. Den visas inte på bloggen utan det är bara jag som ser den. Vill ju lära känna er som läser ;) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0