På natten.

Ny duschad och fräsh efter en mer svettig promenad än jag räknat med. Tack Julia för du är så bra! Även om jag har skavsår efter promenaden som gick runt hela vårt område så var det värt det efter att vi inte setts på två hela månader. Nu är jag trött och ska sova. Kanske läser i en av mina försenade biblioteksböcker, oj. Detta måste ändå vara det bästa stadiet att gå och lägga sig i. Nyrakade ben, precis duschad, ren pyjamas, rena lakan, svalt rum, totalt mörker. Ni blir trötta bara av att läsa det, va? Haha!

God natt på er alla fina människor ute i världen. Kram.

Kommentarer
Postat av: Helena

skönt med promenad. det ska jag ta en lång ikväll :)

2011-08-15 @ 08:10:27
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0