Time to say good bye.

Hej på er! Nu har vi precis vinkat iväg alla kusinerna som åker hem till Stockholm. Tårarna började rulla ner för kinde när jag upptäckte hur vackert allt va. Solnedgången, värmen, glädjen åt alla vi älska och sorgen till sommarns slut. Jag är egentligen inte särskillt rädd att börja riktiga livet igen, det ska bli ganska kul. Men att släppa denna underbara sommar är alltid svårt.

Nu ska jag och storasyster sätta oss och titta på en serie som heter Svaleskär. Min syster har en kompis som är med i serien. Har aldrig sett den ller hört talas om den förut men den verkar bra. Saltkråkan möter barnen på Luna typ.
Vi höres mina vänner! Funderar på att jobba på designen ikväll. Klem!

Kommentarer
Postat av: sara

Saknar dig redan sweetie! Ha det bäst på andra sidan Sverige! Puss

2011-08-07 @ 16:46:03
URL: http://caarlstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0