Typical monday.

God morgon på er! Eller lunch kanske man borde säga. Jag har slöat hela morgonen, hur gött som helst! Känns ganska tyst och skönt att det bara är jag och syrran hemma. På landet är det alltid fullt ös medvetslös så det känns väldigt skönt att bara gå och gotta sig lite halv ensam. Gjorde min favoritfrukost som består av rostade frökusar med äggröra, en kopp te och plommontomater. Smaskens!
Idag hade jag tänkt göra allt och ingenting. Kanske ta en dusch, långsamt välja ut en hemma-outfit, plocka i mitt rum, jobba på bloggen som för övrigt ser ut som en katastrof! Kanske bakar något gott för att inte fastna vid datorn hela dan. Gud va jag låter som värsta hemmafrun nu, haha! Men sånna dagar kan behövas ibland.
Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: sara

Elin! Va fint du har gjort på bloggen! Massa kramar

2011-08-08 @ 13:48:26
URL: http://caarlstein.blogg.se/
Postat av: Svar!

Tack så mycket Sara! Kramar

2011-08-08 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0