060711.

Dagen har varit grym! Började med dunderfrulle hemma hos Paulina. Sedan stack jag, Pao, My, Lollo och Simon hem till mig och bada och hade hur kul som helst. Sedan blev det kladdkaka (såklart!) plus åtta avsnitt av Sex and the city. Det varma vädret tvingade oss ned till sjön igen, med glädje gick vi ner och tog ett dopp till.
Sedan blev det ut och springa med mammsen. Jag tror aldrig jag sprungit så dåligt, fy! Jag var inte andfådd, hade inte särskilt ont i benen men jag var så trött att min vanliga träningsinstinkt gick och la sig åt sidan och det ända jag kunde tänka på var pasta och mozarella. Vilket jag självklart belönade mig själv med när jag kom hem.
Just nu sitter jag och kollar igenom massa bilder och glädjes åt hur många underbara vänner som finns i min närhet. De som gör ens dag. Nu är jag tröttare en någonsin. Hade bara tänkt att blogga sen ska jag krypa ner under täcket för en god natts sömn. Hoppas er onsdag var fin! För det är onsdag va? Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0