080711.

Tjenare! Hur har alla vackra människors dag varit? Min har varit regnig, men kul! Stack till stan tillsammans med syster och Sophia. Strosade omkring i affärer, åt lite thai, provade en bikini eller två men inget fyndat. Tror det kan vara bra för min plånka men det tar alltid emot lite hårt i hjärtat av att komma hem utan någon vacker liten kasse.
Till middag blidde det sushi så nu är jag mätt och belåten och redo för att packa. Åker nog till landet imorgon istället. Men ingen sovmorgon hemma hos Sjöbergs inte! Nej, vi ska åka redan vid halv tio för att komma fram till elva kaffet. Trevligt!
Men vi höres gott folk. Jag stannar på mina tolv kvadratmeter. Kanske tar en tripp ner till köket och ordnar mig en skål glass. Hade jag tänkt vara äkta tonåring resten av kvällen! Tjosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0