120711.

Hallå på er! Just kommit hem från en underbar eftermiddag med några tjejer/kvinnor i släkten då vi varit på Gullmarsstrands "spa" anläggning. Hur underbart som helst. Den lilla byggnaden ni ser nedanför fick vi alldeles för oss själva i två och en halv timme. Man gick igenom en slags ritual. Det blev massa olika insmorningar över hela kroppen, nakenbad i havet, basta kall- och varmbastu med solstolar inomhus. På yttersta delen av byggnaden var det stora glasfönster som vette ut mot havet. Hur underbart som helst! Har inte känt mig såhär ren på väldigt länge. Hittade ett sådant lugn där när jag låg i en av solstolarna med lugnande musik, ELLE-tidning och ett glas juice inom räckhåll. Det här med att tvätta sig är verkligen något man borde lägga ner mer tid på. I alla fall en gång per vecka. Jag tycker det ger så himla mycket i att känna sig ren.
Det var min eftermiddag det. Hur har eran varit? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0