200711.

Förlåt för den jätte dåliga uppdateringen idag. Har inte riktigt haft tid då dagen spenderats ute till havs bland klippor och stekande sol. Blev några dopp i det blå då jag lyckades riva mig på några dolda havstulpaner. Resultatet blev att inte bara mina naglar hade färgen av blod utan även min rumpa, vad och tummen. Sommar sår som mommo kallar det.

Nu sitter jag och har på disco musik i soffan och lär lill-kusinen hur man räknar in takten. Lärde henne en dans för några dagar sen och hon har övat som en tok. Nu står hon framför mig och räknar in till Barbra streisand. Hon berättar precis för sin mamma att hon vill börja. Yes! Äntligen någon i min släkt som förstår att dans är en sport och faktiskt kräver kondition :D Nu ska vi fortsätta dansa tills natten slår till. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0