210611.

Oinspirerad, tråkig, nyklippt. En grå himmel med starkt ljus som får ögonen att vilja blunda. Har hängt ute på havet idag och även min rygg har nu fått lite färg. Läst ur min bok som får mig att vilja blogga. Jag ska verkligen inte ge upp min blogg. Jag är nöjd med min blogg. Men om sommaren blir den lite segare. Egentligen. Vad Gör Det? Hinner inte jag, ett vanligt barn med sommarlov, skriva i min blogg så hinner ju inte ni, alla andra med sommarlov, att läsa den. Jag hinner ju inte heller läsa bloggar. Första gången jag klickat mig in på fröken Fornis blogg och missat dom fem senaste inläggen. Sommarn rullar fort när vi bara snöar bort.
Nu ska jag göra något vettigt. Skypa med systra mi om tio. Saknar henne. Saknar hon den där till höger också, Sarabara som har en blogg. Dom är bland det finaste man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: det ska jag göra! Du är min idol Elin, du vet det va? Ses i kväll! Puss

2011-07-22 @ 11:28:52
URL: http://caarlstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0