4 procent nära döden.

Hej. Tja. Hallå. Hejsan. Tjenare. Pick and choose. Hur mår alla? Jag mår bara bra faktikst. Varm, mätt, trött, men annars är allt bara bra. Ute i stugan glodde jag på one tree hill eller låg och stekte i solen. Hur slappt som hellst, men en aning tröttsamt i längden. Det är i dom stunderna man längtar efter systern mest. När man vill kunna välja att vara själv men samtidigt alltid ha någon där att vara med. Päronen är okej, men syrran slår allt! Längtar galt mycket till tisdag då hon kommer hem. Har fortfarande sunkigt internet så bilder kommer senare (varför blir det att när jag säger så kommer bilderna aldrig fram?).
Imorgon klockan 05.00 har min padre bestämt att resan söderut ska ta fart. Gör mig inget då jag tänker fortsätta sova i bilen eller titta ut över ett långsamt vaknade av Sverige. Nu ska jag kolla one tree hill och ta en power-nap på soffan. Var tog min energi vägen?
Kramkalas
Oj, det funka! Fina kusinen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0