Change is equal to good.

Jag har fått en...hmm...hur kallar man det? Kanske ska börja om...
Jag har fått en uppenbarelse...nä det blev fel...
Jag har insett..ja där satt den!..att jag behöver vidga min blogg lite.
Haha vidga lät ju inte så bra. Göra utbudet större. Heter det utbud? Bjuda på mer kanske. Nej det låter som att jag ska lägga ut nakenbilder på mig själv. Haha!
Så jag har bestämt mig för lite olika saker som ska komma, asså kategorier. Lite små sommar kategorier sådär och några som stannar för alltid.
- Sommar plagg (sånt ur min garderob som är favorit för sommarn).
- Sommar bok (jag läser ju en hel del på sommarn och jag blir så glad när jag läser en bra bok och så vill man ju tipsa den till så många det går!).
- Foto arkiv (visar upp äldre favorit bilder i repris för att visa de nya läsarna som inte orkar bläddra tillbaka i arkivet vad bloggen består av).
- Citat (frågan är om jag verklgie ska ha det som kategori för jag använder ju alltid citat till rubrikerna typ vi får se).
- Musik! (tänkte lägga in lite sommar favoriter som dunkar ur mina högtalare)
Nu vet ni vad ni har att se fram emot! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0