Going down.

Min blogg börjar bli dåligt. Vet inte, vissa kanske tycker den alltid varit det. Men när jag tycker den är dålig har det gått för långt. Behöver ork till att fota, hjärna för att skriva, inspiration för att kunna klä mig. Min sommar garderob bjuder inte på så mycket. Det blir så samma så tråkigt att visa men jag ska försöka! Jag ska verkligen försöka. Så ge inte upp hoppet om mig. Om inte så blir den bättre i höst, back in the city.

Nu blir det en till omgång av Monopol. Vann stort igår! Efter att ha läst Julias blogg kom jag fram till en sak. Tur i spel, otur i kärlek. Inte kontisgt att min vår sluta som den gjorde ;)
Hoppas er dag blir fin. Önskar er det väldigt ofta men det är bara för jag tycker ni är värda det! Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

du är bra. din blogg är bra. önskar att vi kunde ta en monopolmatch vi med, snart. typ i höst. i mitt nya rum. ladys night ungefär. storfetkram

2011-07-18 @ 15:27:28
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0