Här och nu. Carpe diem. Lev livet. Eller nått?

Hej på er mina finaste! Hemma nu efter en skön och slapp dag hos Johanna. Mamma har visst bestämt sig för att göra lite sylt och saft så när jordgubbarna var på rea slog hon till! Så jag har stått och rensat fem liter jordgubbar och mamma tyckte jag var så duktig så jag kunde få göra fem till, pass på det!
Sitter och skriver en massa skit i min bok, kan inte riktigt kalla det dagbok för jag skriver nästan inget om dagen. Mer om livet. Min livbok! Innan kvällen slår till på riktigt ska jag packa upp mina resväskor, sortera smutstvätt, bädda lite kanske. Sen ska jag sätta mig med en skål jordgubbar och en skål chips och njuta av livet! Kramar

Kommentarer
Postat av: tessie

man kan ju ente låta bli att bli sugen på jordgubbar om man kollar på den bilden..

2011-07-05 @ 23:46:19
URL: http://entesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0