Hela dagen. Nu kör vi. Bilder.

Hej på er! Allt bra? Idag har det blivit många besök i många olika butiker. Den mest speciella affären vi var i var en äkta shabby chic butik. So lovely! Asså jag kan verkligen gå runt och njuta i sånna affärer, det bästa jag vet! Stilrent med antika drag. Får en bara att vilja krypa upp i en fåtölj med en kopp te, en sen lördag morgon och bara njuta.
Sedan stack vi över med färjan till Lysekil och kollade i lite affärer. Inte jätte stor shoppinglycka men det var mysigt ändå. Det blidde i alla fall en liten godisbit!
Efter en god hemma gjort pizza middag och några after 8 så blir de spelkväll! Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Julia

saknar dig. idag slog det mig att vi faktiskt aldrig mer kommer gå tillsammans till skolan heller. aldrig mer sjunga fina låtar eller berätta om våra hemska mornar... STOR PUSS till DIG

2011-07-01 @ 20:57:48
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha söt du är elin. hoppas du har det bra, jag saknar dig

2011-07-02 @ 01:36:27
URL: http://operfektsanning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0