I don't wanna be anything other then me.

Hej min efterlängtade blogg! Stack ganska tidigt ut till stugan imorse. På vägen stannade vi på ica maxi så jag äntligen kunde få en efterlängtad box. Blev One Three Hill. Visade sig att det var fel på boxen. Fick lämna tillbaka den, och självklart hade dom inget annat exemplar av boxen. Nöd läge som jag satt i så köpte jag istället andra säsongen. Stort SKIT SAMMA på det just nu då jag är i stort behov av att ha något att fylla mina timmar med när jag är uttråkad. Så det är vad jag ska fortsätta med den här kvällen. Åker ut till stugan imon tidigt sen är jag borta i ett par dar. Vi sparar allt bra bloggande till senare då jag har riktigt internet och fina bilder. Kram!
Enligt mig det finaste paret i One Three Hill. Perfekt couple!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0