Ibland väldigt ofta typ alltid.

Inte underbar bild så fokusera era eyes på håret!!
Hej jag heter Elin och jag var redigt korkad som klippte av mig håret!!!!
Ibland (väldigt ofta, typ alltid) blir jag väldigt trött på mig själv, Jag har alltid velat ha långt hår. Har ALDRIG velat klippa av det! Vad gör jag?? KLIPPER DET KORT? Asså stort VA på det! Sånt folk gör (även jag) när man vill börja om och sedan i efterhand märker man att livet inte förändrades ett dugg. Kanske lite. Men livet skulle ändrats åt det bättre även om jag inte klippt mig!! Åååå va trött jag blir!! Tänker gå i ide nu och sova till vintern 2015 när jag är 20 och har långt fint hår. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

tycker du är hur snygg som helst oavsett långt eller kort hår. så det så.

2011-07-08 @ 19:40:35
URL: http://operfektsanning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0