Jag och mina stövlar.

Tjoo nu sitter jag på golvet nedanför skrivbordet för någon har flyttat stolen och jag måste ha tillgång till strömkabeln för jag har lite batteri och måste vara inne på datorn för min syster är inne på facebook och jag saknar henne (andas). Nu har det anlänt fler kusiner få det är fullt hus. Förstår om ni inte hänger med i svängarna med all släkt. Vi är en Big Familja! Men det är en del av sommarn. Fullt ös, medvetslös! Haha! Känner doft av grillat och det kurrar i min mage. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Mr. Tjoooooooo!

Skön blogg! Feta stövlar mrs tjoooooo xD kände också doften av grillat lol haha kul xP hehe / tjo

2011-07-22 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0