Norr(a delen av ett avlånga)land.

Hej allesammans! Har precis landta hemma hos farmor i hennes soffa. Är överlcklig att jag har internet! Jag kan klara mig utan, men är man ensamtbarn i norrland kan det behövas lite sån underhållning ;) Hur är det med er? Hann inte blogga igår innan jag stack sen övernattade vi hos några vänner i Värmland (utan internet) så jag hade ingen möljlighet att uppdatera. Haha, låter som jag varit ifrån internet i en vecka. Det har bara gått ett dygn!
Nu ska jag flytta in lite här och stadga mig. Ha en liten pratstund med farmor och köra en premiär på toan för i år.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vart i norrland befinner du dig? :))))

2011-07-24 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0