The dreamworld.

Hello people! Min natt var, hur ska jag förklara, speciell. Drömde tre "stora" drömmar. Alla var sjukt konstiga. Fulla av spänning och en del rädsla. Dom var så vardagliga att jag inte alls kunde förstå att det var en dröm. Efter en av drömmarna precis när jag vaknat och fortfarande sov typ tyckte jag att jag drömt något väldigt smart. Så jag slängde mig efter telefonen för att skriva upp det. Jag kände att om jag inte skulle skriva upp det skulle jag glömma bort det. Jag var jätte nöjd när jag lagt mig igen, gud vilken ide jag hade fått! Imorse när jag vaknade efter min tredje dröm kom jag på att jag skrivit upp något jag hade glömt bort. Så jag kollade anteckningar på mobilen. Där står det " Walsternup, För små kake ". Öh..va? Och jag som hade tyckt det var så himla smart. Jag tror drömmen handlade om något med att ha en napp i naveln eller nått, där man antagligen skulle stoppa små kakor varför det blev på norska har jag ingen aning om. Haha, sjukt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0