T.P.L.

Fy. Ni vet när man bygger upp ett smile på läpparna, klistrar fast det och ler bort allt som heter ondska. Det smilet bröt ihop idag då jag skulle leta efter mina springkläder i väskan och inte hittade dom. Sedan upptäckte jag att resten av mina kläder inte heller fanns där. Shit. Jag har åkt 65 mil hemmifrån och glömt mina kläder. Ska vara borta i sju dagar. Min annars välutustade nöd-garderob (syrrans) är i Frankrike. Mamma och jag har inte riktigt samma kvinnliga former ännu. Vad gör man?? I en liten sketen stad som inte ens har H&M. Man tycker synd om sig själv och gråter. Tar en stor skål chips och sätter sig och kollar på en film. Sen imorgon när jag vaknar ska jag skratta åt det., vara lycklig över dom fem plagg jag faktiskt lyckades få med mig, åka till närmaste storstad och shoppa gärnet. Nej ine för positiv! Ska tycka synd om mig själv ett tag till..See you later aligator!
Nu funkar det inte att lägga upp bilder heller...great!
Förlåt nu lät jag väldigt tjurig! Den finns färre saker att tänka på i denna värld just nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha du är go!! ska jag skicka lite kläder på posten?? ;)

2011-07-24 @ 20:27:57
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0