220611.

Syster har baka bullar och nu sitter jag med ett färdigt exempel i handen. Kan idag checka av ett av dom alla små-sommar-jobben jag har på min lista. Det tog några timmar men tillsammans städade jag och min syster vår vackra lada vi har hos mommo o moffa. Vi slapp mocka, bära hö och mata hästarna eftersom det varken finns hästar, skit eller hö. Ladan är omgjord inuti så där finns både en soffa, tv och ett kök. Inget som används på vintern så det var ganska dammigt. Men vi klara det och nu ligger jag i soffan och softar med en ond hals och en god bok+bulle! Älskar den här platsen (mitt sommar ställe inte soffan. eller jo, soffan, men inte lika mycket som mitt sommarställe!) Har även träffat en relativt ny syssling. Fem månader gammal rödhårig liten tös. Hur gullig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0