Botten är nådd.

Hej alla vackra! Min blogg är verkligen på botten utan min systemkamera, jag blir galen! Men håll ut. Bara en dag kvar. För det är torsdag idag va? Idag blir det att måla och steka på stranden. Alla fantastiska dagar går i ett här. Det händer inte mycket men jag tror aldrig jag varit såhär lugnt, lycklig, samlad och bara hel på väldigt länge. Det på grund av den här underbara platsen jag befinner mig på där man inte kan vara annat än sig själv, jag har sjukt underbara människor omkring mig 24/7, jag äter den godaste maten. Jag njuter varje sekund av solens strålar, skratten som vandrar runt i huset med ständig lycka, ligga på kvällarna med dom närmsta och mest saknade och bara babbla ur ett helt liv dom missat. Man bara är. Ingen stress, press, ångest, planering. Man. Bara. Är.
Vi synes mina små underbara, jag ska ingenstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0