good night sweet heart good night.

Kul att min granne hittat volymknappen till sin sterio och spelar dunka, dunka på högsta volym med världens bas som tränger in i mina väggar till sömn. Ögon locken håller på att stängas med jämna mellanrum men kroppen är inte riktigt med. Ibland känns det som jag har hunger på livet och ibland känns den känslan bara stressande. Jag behöver vila men jag blir stressad av att vila för att jag inte hinner med allt.

Jag slutar skolan och en vecka sen är jag ledig. Det känns ju som om jag borde se fram emot det. Men så länge det där lilla problemet finns där den lilla delen av mitt liv finns där så blir jag bara stressad och måste ordna allting innan jag går. Kom på att denna mening hade två meningar. Två problem. Som båda är 50% risk att jag blir besviken på.
Nu har basen lagt sig så jag ska väll följa dess exempel. Sov gott alla nattugglor. Få en fin och förhoppningsvis ledig torsdag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0