Jag borde.

Jag borde ta på mig en bh under linnet, ett par shorts, sätta upp håret, lägga ett par brillor på nästippen, sätta mig ute i solen och vara lite sjuk. Det är det friskaste jag kan göra för tillfället. Städat min rum har varit det ända jag haft ork till idag. Igår kom jag bara halvvägs. Varför är det alltid jag som straffas!!
När jag läste den här texten för första gången tyckte jag den var sjukt överdriven. och det är det jag hatar med religion och sånt. Allt ska låta så mäktigt och överdrivet om man jämför med den lilla världen vi lever i. Men jag fick den här lappen av en vän som tror. Och när man tänker efter vad det betyder handlar det egentligen inte så mycket om Gud utan mer om att tro på att det kommer bli bra tillslut. Och det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0