Medan jag väntar på dig.

Lånar listan av min kära vän Julia som antagligen sover för tillfället och om du inte gör det min fina lilla kanin får du gärna höra av dig!!


Senaste:

Låt du hörde: "Jag ger dig min morgon"

Film du såg: "Trassel" ("Såg" Harry Potter i morse men jag sov hela tiden så det gills inte.)

 

 

Mat du åt: Två frökusar med ost

Kram: Min storasyster

Puss: Min mamma

Känslan: Förvirrad

Resa: Ute och gick med syster och hund

Glädje: När jag kom på att det var fredag

Dröm: Jag var i Norge med massa otippade människor. Vi bodde i trånga stugor. Jag och en kompis skulle kissa i snön utför ett berg.

Person du träffade: Min storasyster

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Julia

Gången du åt 7-eleven korv: Jag tror aldrig jag har gjort det...eller? Jo det måste jag ha gjort men kommer inte ihåg.

Gången du var utomhus: Igår när vi åt middag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll

Saken du köpte: En ring och ett linne från Weekday som jag inte visat än!

Allmänt:

Ska bli skoj: Att träffa Julia i eftermiddag

Ska inte bli skoj att: Gå på toa...

Sparar till: Att ha pengar

Pålägg som gäller: Ost!!

Önskar att jag var bättre på: Att vara en jag som jag tycker om

Dagens dryck: Te

Vad saknar du: Min kusin

Tre band/artister: Håkan Hellström, Veronica Maggio, Adele

Vad har du gjort idag: Sovit, hostat, sovit

Brukar du svära mycket: Inte i onödan

Hur tidigt stiger du upp: Jätte olika men vanligtvis vid nio fast jag behöver sova längre

På helgerna: Är med kompisar, slappar, shoppar

Vad ska du göra ikväll: Vet in än

Hur många timmar sover du per natt: Tio, åtta kanske

Vem är snyggast i världen: Channing Tatum, Ed Westwick, Aaron Johnson

Vad är det för veckodag: FREDAG!!

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Va hände förra sommaren?

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeansshort, funkar till Allt!

Längd: 175 cm

Vikt: En kvinnas hemlighet!

Byter gärna garderob med: Blandning mellan Sofie Fahrman, Michaela Forin och Kenza

Byxa eller kjol: byxa, har typ en kjol

Senast utlästa bok: Ego girl

Mitt rum kan beskrivas som: Rosa, tjej, ska-göras-om-till-vitt-rum!

Mig själv med tre ord (just nu): Hungrig, trött, kiss-nödig

Jag tränar: springa och dansa(de)

Jag ville bli när jag var liten: Frisör. popstjärna eller fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0