Morgonar.

Vakna klockan fyra av att hela rummet var ljust. Försöker somna om. Funderar på om ljuden ute är blåst eller spöregn. Försöker somna om, tydligen lyckades jag. Vaknade halv åtta av att syster väckte mig. Vår städerska skulle komma en halvtimme senare. Gick ner och gjorde frukost. Satte oss och skulle kolla på film. Kom inte på någon bra att titta på. Städerskan kom. Somnade framför Harry Potter fyra gånger. Drömde drömmar man kommer ihåg i efterhand. Filmen var slut. Vi gick upp. Hanna satte sig i min säng och gjorde souduku. Jag somna igen. Jag vakna av att det ringde. Blev arg för jag drömde en bra dröm. Försökte somna om i drömmen. Det gick inte. Hanna hade gått. Jag kollar ut och ser att det ännu en gång spöregnar. Ringde upp mamma som ringde förut då jag inte orka svara. Hon satt i möte. Jag skrev den här texten. Kom inte på hur man stavar soukudu och orkar inte slå upp det. Nu gick vår städerska. Det spöregnar igen. Och ja mitt liv är tråkigt för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Bragekatinka

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-06-29 @ 07:27:26
URL: http://bragekatinka.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0