Torsdag morgon.

Good morning sunshines! Vaknade för typ en timme sen. Sitter ute med datorn, en tekopp i handen, en näsa som rinner och snart har jag hostat sönder mina lungor. Trodde förkylningen snart skulle vara över men nej, nej då ska man springa till en satans sista buss genom en nattstad utan astmamedicinen i lungorna. Jag kan med säkra källor säga att det inte är särskilt bra. Lät som en kråka när vi väl slagit oss ner på bussen.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är väldigt fint väder (äntligen!) och syrran har ju nu också blivit sjuk så jag kanske stannar hemma och jobbar lite på brännan (vilket inte är en bränna eftersom vi knappt haft någon sol.) Jaja nu ska jag göra något vettigt. Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0