Lördag kväll.

Ikväll har jag fått bevittna två människor ingå ett äktenskap på en brygga i regn med nära och kära vid sin sida. Jag har fått vara barnvakt åt ett sjuårigt busfrö. Jag har även fått se en dåligt animerad barnfilm om delfiner där budskapet var att uppfylla sina drömmar. Får en inblick varje gång jag ser en barnfilm nu i mina äldre dar hur mycket vi faktiskt har uppfostras bara genom media. Jag har på så gott sätt som jag kan försökt visa lite extra kärlek till mina älskade vänner. Jag har säkerhetskopierat allt på min dator till min allra egna nya hårddisk. Nu sitter jag och dricker te, bloggar, tittar på när syster och Jossan som vi passar målar. Hör Sweet home Alabama spelas ur partytältet hos grannarna spela högt. Är mätt och glad. Även fast det regnar. Hoppas er lördag är fin. För det tycker jag ni alla där ute förtjänar!
Älsklingen som baxat min säng igår när jag skulle sova. Vem vill flytta på den här underbara saken lixom?? :)

Kommentarer
Postat av: Eni

fan va söööt hund! vad är det för ras?

2011-06-26 @ 18:21:43
URL: http://cinderellaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0