bekännelse

Dom här välförtjänta mackorna åt jag efter andra springturen idag. Jag är nöjd.
Jag måste nog ta och erkänna att mat är nog en av mina största prioriteter i vardagen. Är jag hungrig går det inte att fokusera på något annat. Mozzarella är nog farligast. Jag kan befinna mig var som helst i världen och göra vad som helst, spelar ingen roll vad, och helt plötsligt kan jag börja känna sug efter mozzarella. Jag har som mål i livet att ha en middag som bara består av mozzarella, tomat, olivolja och havssalt.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ursäkta mig men fy FAN vilken genuin blogg, och dessutom i den stilen jag gillar (älskar). KÖR PÅ!!!

2011-05-24 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0