Maggio

Det handlar om dig, det handlar om mig. Det var han som ville kyssa mig. Visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min. Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder. Det kommer alltid vara vi. Alla glömmer men inte jag. Allt jag skriver blir samma skit. Jag kan inte prata med dig när du tittar bort, snälla ge mig två sekunder innan du ger upp. Länge leve du min vän. Du är någon annan nu i och för sig men när du strippar och klär av dig är det samma grej. Sju sorger och åtta bedrövelser sen. Jag faller. Ingenting jag säger spelar längre någon roll. Får jag ens ha kvar dig som min vän. Jag vill hinna säga allt innan jag ska gå. Vad ä det du inte förstår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0