tajming.

Människor med dålig tajming har alltid stört mig otroligt mycket. När man sitter och sliter med svåra htlm-koder på bloggen och det aldrig fungerar. Man prövar om och om igen. Människor runt omkring uppmärksammar inte hur man mår, kliver på en öm tå och jag som irriterad människa skriker för högt. Man får samma reaktion tillbaka. Jag stör mig på människan i sig som inte kan upptäcka vilken dålig tajming den har som störde och gav en skit tillbaka. Ha förståelse för att man inte alltid kan vara glad.

Ha även förståelse för att inte förödmjuka någon ofentligt vid en dålig tajming. Egentligen är det något man borde undvika dagligen men har personen ett sårat hjärta på grund av en dålig dag är den inte tråkig för att den inte skrattar åt dina skämt och hänger med. Är jag ledsen vet jag vad jag behöver, men det är utanför mitt räckhåll. Så ta ett steg backåt, stäng dörren och låt mig va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0