milstolpe.

Idag var sista gången som jag hade vanligt schema med min klass. För alltid. Sista gången vi vandrade in i klassrummet tillsammans, slog oss ner på våra platser och tog emot vad läraren hade att säga. Det var inget jag tänkte på idag, som jag gick runt och mådde dåligt över. Men på ett sätt så var det väldigt sorgligt. Man värdesätter sin klass på ett helt annat sätt nu. Dom här underbara människorna har jag faktiskt träffat nästan varje dag under fyra års tid. Det är nästan en fjärdedel av mitt liv. Och en sak som är ännu mer skrämmande är att några få av dessa underbara människor har varit med ända sen dagis. Framför mig har jag en skolavslutning full av skratt och tårar för hejdundran vad jag älskar dom människorna. Varje dag med dom är inte perfekt men dom skapar en trygg helhet som jag nu ska lämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0