visst du kan skratta och låtsas som ingenting men jag vet allt om dig för du har varit min.

Måndag. Va i helvete är den till för egentligen. Jag hatar måndagar. Har alltid gjort kommer alltid att göra. Jag var den tröttaste människan på denna planet när jag vaknade 05.58 och stängde av mitt alarm, som skulle ringa två minuter senare, och somna om i en djup sömn. Blev väck en timme senare. Min jobbigaste halv timma på dygnet måste vara mellan 06.30 till 7.00. Jag mår så vidrigt en människa kan må. Som ni märker var min morgon inte fantastisk. Dagen speglades en del i morgonens känslor. Det gick upp och ner. Men jag lever, och det är något jag tänker fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0