Svar på kommentarer.

Okänt om För du är vacker.:
Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?
IP: 173.208.46.113
19 Juli, 23:55
Jag har ju som sagt haft en del bloggar redan. Började pröva på devote.se. Tycker dom har väldigt bra system för att bloggarna ska synas så mycket som möjligt. Bra hjälp för en nybörjare! Slutade blogga där och tog en pause. Sen började jag blogga här istället. I början var det lite knepigt med alla kodmallar och sånt. Men när man väll prövat och lärt sig lite kan man få en blogg som verkligen är du. Sen är även blogg.se den största bloggportalen (tror jag, är inte säker) eller i alla fall den flest känner till. Det gör det lättare för folk att komma ihåg din adress.
Marielle om Norr(a delen av ett avlånga)land.:
Vart i norrland befinner du dig? :))))
IP: 217.208.137.45
24 Juli, 15:25
Jag är i Hälsingland hos min farmor. Brukar vara här ungefär en vecka per år. Vi har en liten sommarstuga här också ute vid havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0